[Fakty i plotki] Candelaria Molfese w 2 sezonie serialu ?

 
Candelaria Molfese w 2 sezonie serialu Cande Molfese to ciepła, miła, wesoła i przede wszystkim bardzo optymistyczna osoba. Nie zapomnijmy także o tym, że jest dziewczyną głównego bohatera latynowskiej produkcji. Zapewne każdy ją zna. Plotki o rzekomej informacji rozpoczęły się od dodania zdjęcia argentynki z serialowym Pedro. Jest jeszcze parę rzeczy potwierdzających zagranie roli przez Candelarię, które ja jako Molfesistas znam. Zapraszam.





1. Cande dodała zdjęcia jakiś czas temu na Twittera ze scenariuszem.
2. Cande uprzedzała Nas o jakiś niespodziankach.
3. Cande przefarbowała włosy i jakiś czas później napisała ,,Dziś był wielki dzień'' 
(Może zaczęła nagrania)

 

4. Podczas #AskCande fani prosili Cande by ta zagrała jakąś postać w Soy Lunie. Molfese na to odpowiedziała, że być może.
5. Jakiś czas temu do sieci trafiło zdjęcie z Gastonem Vietto czy serialowym Pedro.


Nowy kolor Cande.

 
Jest tyle wszystkiego co się kumuluje, że ja nie mam wątpliwości odnośnie roli Cande. Co do postaci to nie wiadomo : czy wystąpi podczas słynnego Open Music czy tez będzie to postać zwykła. Zapewne zagra tylko na parę odcinków tak jak na przykład kuzynka Matteo - Flor.

Chcielibyści Cande w Soy Lunie ?
Co o tym myślicie ?

8 komentarzy:

  1. Boże, nie ... To niech jak robią Violettę, to niech usuną Caro, Karol, Agusa, Valu i innych - A wstawią wszystkich z On Beat Studio do cholery. Uwielbią SL ale teraz to mi zaczyna działać na nerwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sa plotki ze Jorge i Mechi maja byc ale to sa mega plotki 😂😃 ja tam sie ciesze ze zobacze moja idolke w jednym z moich ulubionych seriali wy tez powinniscie Ja jeszcze bym Lodo chciala 😢 xd

      Usuń
    2. Ja też lubię Cande, ale mnie już lekko drażni, że to już 6 osoba będzie z V. I też słyszałam tą plote o Jorge i Mechi. Podobno Jorge będzie zakochany w Lunie, a Amabr w Jorge xd

      Usuń
    3. Bo aktor to może tylko w jednym serialu zagrać :) Ludzie, ogarnijcie się! Jeżeli ona chciała, to co stoi jej na przeszkodzie? To jej decyzja i g*wno wam do tego...

      Usuń
    4. Fajnie by było żeby fioletowa obsada do nas wpadała, ale nie na cały sezon. Wystarczy mi Cande w kilku odcinkach. Ona coś kiedyś wspominała, ze chciałaby zagrać z Ruggiem w jednej z głównych ról. Ajj... nie życzę jej tego, to by była przesada. Starczy piątka (Matteo, Santi, Tino, Cato i Rey) - to naprawdę starczy. :/

      Usuń
    5. VIELET z Violetty jest jeszcze Pablo jako ojciec Niny ;)

      Usuń
  2. Colorful.girlxd21 sierpnia 2016 23:43

    Chciałabym zobaczyć Cande w Soy Linie, uwielbiam ją, może wniesię coś nowego. Jakieś sprzeczki między bohaterami, a może na odwrót, zobaczymy w 2 sezonie. Może to tylko pomyłka i nie zagra w nim. Wszystko się okaże!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to lekka przesada że tyle osób z Violety gra w SL. Nie przepadam za Soy Luna i jak dla mnie to wciąganie fioletowych aktorów do tego serialu jest nie fajne.

    OdpowiedzUsuń