[Tłumaczenie] Soy Luna 2 Spoilers Confirmados


[Tłumaczenie] Soy Luna 2 Spoilers Confirmados - cztery dni temu na kanale Musical Lyrics pojawiły się Spoilers Confirmados czyli w dosłownym tłumaczeniu Spoilery Potwierdzone. Jesteście ciekawi co przygotowują dla nas reżyserzy? 


Przepraszam za wszelkie błędy. Jeśli obok zdania pojawią się pytajniki to znaczy że nie jestem w stanie przetłumaczyć dobrze tego zdania, lub nie jestem pewien o co w nim dokładnie chodzi. Zapraszam do czytania.

1. Nastąpi zmiana w mundurach Blake South Collage
2. Lucas Chapitel i Mathias Puratoff będą grali dwie nowe postacie w drugim sezonie
3. Xavi powróci. Spróbuje zdobyć Ninę?
4. Samuel Nascimento (Santi Owen) będzie producentem Roller Band'u. Będą r reprezentowani przez Paulę. Nowi członkowie Roller Band.
5. Tamara opuści 2. sezon Soy Luny
6. Oficjalne logo Roller Band'u.
7. Santi Owen i Paula będą odpowiedzialni za Jam&Roller na jakiś czas, będą także odpowiedzialni za Open Music. 
8. Pojawi się nowe miejsce prób Roller Band'u 
9. Inna teoria mówi, że może nagrywają wideoklip (plotka)
10. Amanda będzie miała nowy wygląd
11. Roberto Carnaghi słynny argentyński aktor dołączy do obsady
12. Tino i Cato znajdą go w azylu (???)
13. Może jest spokrewniony z Luną? Dalej jest to nieznane. Wyraź swoją opinię. Jak myślisz, kim jest nowa postać? Pozostaw odpowiedź w komentarzach.
14. Tamara pojawi się ponownie, ale na krótko, ponieważ bierze udział w innych projektach (aktorka będzie musiała nosić perukę aby powrócić do swojej roli) #powracaTamara
15. Gaston i Nina są już w związku (tutaj chyba chodzi o to że będą parą już w 1. odcinku)
16. Jorge Blanco dokona występu w serialu i prawdopodobnie będzie nową miłością Ambar.
17. Mercedes Lambre również dokona specjalnego występu
18. W tej scenie mówią o dziewczynach (scena z drugiego sezonu) 
19. Luna i Matteo nagrają teledysk do piosenki ''Que Mas Da/Mi Otra Mitad''
20. Delfi i Pedro będą w związku

Najbardziej zaskoczyło mnie to, że Amanda będzie miała nowy wygląd i to, ze Jorge Blanco pojawi się i będzie chłopakiem Ambar. Jeśli nie wiecie o co chodzi z Santi Owen - tak będzie miała na imię postać grana przez Samuela, a Paula to nowa dziewczyna, która tak jakby będzie miała za zadanie zastąpić Tamarę.

                              Lubicie spoilery?


17 komentarzy:

  1. Większość się nie zgadza, haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie wkurza to , że do Soy Luny dołączają osby z Violetty i jeszcze mieszają się w relacje bohaterów... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej http://soy-luna-pol.blogspot.com/ ma prawie taki sam post jak wy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na teledysk Luny i Matteo. Ciekawe co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. NIEEEEEE SIMBAR :"""( JA CHCĘ SIMBAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Simbar też by była ciekawa :D Ale Jorge i Ambar też brzmi fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć wam.
    Jestem na tym blogu po raz pierwszy.
    Bardzo mi się spodobał, ale...
    zobaczyłam pewien komentarz o tym, że post jest żekomo skopiowany i... okazało się to prawdą.
    Tamta blogerka z bloga soy-luna-pol.blogspot.com
    Bardzo się namęczyła aby przetłumaczyć a Wy to bezczelnie skopiowałyście.
    Nikt nie lubi jak się tak po prostu wykorzystuje jego ciężką pracę.
    To nie jest ok.
    To, że post jest skopiowany świadczy źle nie tylko o blogu ale też przede wszystkim o was- osobach to piszących.
    Kopiując cudzą pracę nie tylko sprawiacie mu przykrość ale też niczego się nie uczycie.
    To nie jest wasz post i to nie jest fair.
    Nie traktujcie tego jako hejt.
    Pozostałe posty są ok, życzę wam powodzenia w blogowaniu, ale już więcej nie wejdę na tego bloga bo kopiowanie jest głupie i nie uczciwe.
    Radziłbym wam więcej nie kopiować i najlepiej to usuńcie posta, albo chociaż napiszcie prawdziwą autorkę i ją przeproście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale grubo się mylisz :) Szymon pisał tego posta przez kilka dni, nawet mnie pytał się o pomoc w tłumaczeniu :)

      Usuń
    2. Posty zostały dodane na obu blogach w tym samym dniu więc wygląda na to ,że został skopiowany od nas :)

      Usuń
    3. Zostały dodane tego samego dnia, ale zaułważ, że u was pojawił się on o 17 a na tamtym blogu o 11

      Usuń
  8. Dorogi anonimie. To tamten blog skopowiał ten post a nie ten. Jeżeli ktoś ma kogoś przepraszać to tamta właścicielka soy-luna-pol.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi, jednak ja nic nie skopiowałam nawet nie wchodzę na tego bloga i w czwartek w ogóle na nim nie byłam. Szanuję cudzą pracę, tłumaczyłam spojlery bardzo długo i miałam nadzieję, że tłumaczenie pojawi się tylko na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colorful.girlxd21 sierpnia 2016 23:55

      Nie chce się wtrącać, ale czy to ważne, ze ten post jest na kilku blogach, nikt tak na prawdę nie wie z nas kto to przetlumaczył , wiecie to tylko wy.. Jak ktoś Nir trafi na ten blog to dzięki twojemu dowie się tego u Ciebie, albo na odrót, przecież o to w tym nie chodzi, zeby dodawać posty na wyścigi, tylko żeby podzielić się wiadomościami z inna osobą/innymi osobami. Dzięki Wam wiemy co będzie się działo dalej. A czy to ważne na którym blogu się o tym dowiemy. Pozdrawiam! Nie chciałam nikogo urazić..

      Usuń