[ Na gorąco ] Autorska piosenka Ruggero w 2 sezonie



Autorska piosenka Ruggero w 2 sezonie - Wiadome jest ,że każdy członek obsady jest zarówno dobrym aktorem jak i piosenkarzem. Przykładem tutaj jest Ruggero Pasquarelli - odtwórca roli Matteo, czyli głównego bohatera tej męskiej części bohaterów. Wszyscy bardzo dobrze wiemy ,że Rugge ma niesamowity głos i pokazał to nam już nie raz. Dzisiaj nasz ulubieniec podzielił się z nami fantastyczną nowiną! Jego autorska piosenka pojawi się w 2 sezonie serialu ,, Soy Luna"





Ruggero Pasquarelli przed swoim występem w serialu ,,Violetta", gdzie widzowie pokochali go za rolę Federico, wystąpił we włoskiej edycji popularnego programu ,, XFactor" i zajął tam 6 miejsce! Potem podjął współpracę z Disney Channel. Jak dobrze już wiemy Rugge nie jest tylko świetnym aktorem, ale i znakomitym wokalistą. 
Nagrał cover piosenki ,, Vivir mi vida" wraz ze swoim przyjacielem z planu serialu - Agustinem Bernasconi oraz kolegą Maxim Expindolą:


Dzisiaj Włoch poinformował nas na swoim oficjalnym FanPage na Facebooku ,że jedna z jego autorskich piosenek pojawi się w 2 sezonie serialu ,, Soy Luna" !



Tyle emocji, w końcu będziecie mogli usłyszeć piosenkę napisaną przeze mnie w drugim sezonie #SoyLuna!!! Dziękuję wszystkim, tym osobom, które pomogły mi spełnić moje marzenie! !!Jestem bardzo, ale to bardzo szczęśliwy!!!

Ja osobiście nie mogę się już doczekać tej piosenki. Ciekawa jestem jak wtopią ją w serial. Może będzie to kolejna piosenka Matteo dla Luny?


A wy co o tym sądzicie? Lubicie głos Ruggero?

2 komentarze:

  1. A "Siento" nie jest jego autorstwa ;) ?
    Wybaczcie nie wchodzę aż tak głęboko w te sprawy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo lubię głos Ruggero, w ogóle on jest moim ulubionym aktorem. Świetnie śpiewa, niesamowicie gra role i gra na gitarze oraz ma poczucie humoru, które bardzo lubię. Nie wyobrażam zrobię kogoś innego w roli Matteo. Ruggero świetnie gra tą role!

    OdpowiedzUsuń