[Na gorąco] Znamy piosenki na nowej płycie!


Playlista nowej płyty! - Mimo, że dobra nowina o pojawieniu się drugiej płyty z serialu "Soy Luna" w sieci pojawiła się dopiero wczoraj, do internetu wyciekło zdjęcie z listą piosenek, które się na niej znajdą. Płyta ta ukaże się już 26 sierpnia, a na jej CD znajdzie się, aż 12 piosenek!

Oto lista piosenek:



Jak sami widzicie na nowej płycie zobaczymy, aż 7 nowych utworów. Na dzień dzisiejszy mogliśmy usłyszeć zaledwie dwie z nich, "Chicas Asi", którą dziewczyny zaśpiewały podczas Open Random, oraz piosenkę "Musica en ti" (Muzyka w Tobie) , którą to właśnie skomponowała Luna. Do tego będziemy mogli posłuchać pierwszej wspólnej piosenki Luny i Matteo, której tytuł będzie nosił "Que mas da" (Kogo to obchodzi). Do tego dochodzą jeszcze piosenki, które nie wiemy kto będzie wykonywał: "Vuelo" (Lot/ Ucieczka), "Nada ni nadie" (Nic ani nikt), "Tengo un corazon" (Mam serce) oraz "Sin Fronteras" (Bez marginesów).  Jak dla mnie same tytuły zapowiadają świetne piosenki.

Kto już nie może doczekać się nowej płyty?

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, ciekawe. Super post, lecz coś mnie dziwi, a mianowicie jedno pytanie - gdzie ,,Mi Otra Mitad"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najprawdopodobniej "Mi Otra Mitad" to ta sama piosenka co "Que mas da". Być może w internecie od samego poczatku byl zły tytuł, bądź został on po prostu zmieniony. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. a czy to "Mi Otra Mitad" nie bedzię ich pierwszą wspólną piosenką?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obstawiam że ,,Nada ni Nadie" zaśpiewa Nina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alas też już znamy xD

    OdpowiedzUsuń