[ Fakty i plotki ] Matteo pracownikiem J&R?



Matteo pracownikiem J&R? - Pierwszy sezon serialu dobiegł już końca w krajach Ameryki Łacińskiej jednak nie mamy się czym martwić, gdyż drugi sezon jest w trakcie nagrań, a my z każdym dniem dowiadujemy się coraz to nowszych informacji na temat tego co się w nim wydarzy. Wyobrażacie sobie Matteo, który pracuje? I to w dodatku w Jam&Roller? 



Kilka dni temu do internetu wciekły zdjęcia scenariusza do jednego z odcinków 2 sezonu. Chociaż tekst jest trochę przecięty możemy z niego wyczytać ,że Matteo będzie pracować w Jam&Roller, aby być niezależnym od rodziców i móc zostać w Argentynie!




Matteo mówi Gastonowi ,że chce zacząć pracę w Jam&Roller, aby odnaleźć swoją własną drogę

Co więcej jak widzimy na zdjęciu wyżej Ruggero ma na sobie opaskę jaką noszą pracownicy J&R! Wszystko widać na najnowszym filmiku ,, Ruggelarii", który Rugge i jego dziewczyna - Candelaria Molfese wrzucili prosto z garderoby dziewczyny w dzień nagrań, kiedy to Cande wciela się w epizodyczną rolę - Ady




Co wy o tym sądzicie? Wyobrażacie sobie Matteo w roli instruktora, bądź kelnera?

8 komentarzy:

  1. Zdziwiłam sie, nigdy nie sądzłam że Matteo mógłby pracować:o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie mnie zadziwiają, oglądałam ten filmik i nawet nie zorientowałam się, że ma tę opaskę na ręce, ach ta spostrzegawczość :') Jak dla mnie świetny spoiler i tak sobie myślę, że bardziej widzę Matteo w roli instruktora, niż kelnera. Pożyjemy, zobaczymy. Poza tym fajnie by było gdybyście spróbowali przetłumaczyć cały tekst z tego zdjęcia, jest trochę ucięte, ale może znalazłyby się jeszcze jakieś wskazówki co do 2 sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zgadzam się, przetłumaczcie ten urywek, może być bardzo ważny <3

      Usuń
  3. Nie wyobrażam sobie Matteo w roli kelnera. Ale zobaczymy moze będzie super😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmujecie jeszcze do redakcji nowe osoby?
    Można u Was z czasem awansować na administratora?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zapraszam was na mojego bloga na razie ie ma na nim prawie postów ale to zmieni się w krótce http://werittazwyczajnadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej zapraszam was na mojego bloga na razie ie ma na nim prawie postów ale to zmieni się w krótce http://werittazwyczajnadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń