[Na gorąco] Wypadek Luny w drugim sezonie?


[Na gorąco] Wypadek Luny w drugim sezonie? - w ciągu ostatniej godziny, do internetu wyciekło bardzo interesujące wideo, które daje nam wiele do myślenia. O co dokładnie chodzi? Czy w najnowszym sezonie czeka nas dramat?


Przeglądając Instagram, natrafiłem na wideo, które po obejrzeniu nie dało mi spokoju. Zaraz po tym filmik pojawił się także na stronie YouTube. 


 

Jest to scena, która zapewne będzie powtarzana. No, ale nie o to tu chodzi. Jak widzicie, Luna ucieka przed Matteo. Możemy wywnioskować że w tym momencie para będzie pokłócona. Właśnie wtedy, kiedy dziewczyna wybiega na ulicę, słyszymy donośny krzyk Ruggero, i w tym momencie chłopak także wbiega na ulicę. Więc czy w nowych odcinkach będziemy świadkami wypadku Luny? Wszystko na to wskazuje, aczkolwiek może być to kolejny sen głównej bohaterki, bo jak wiemy, dziewczyna ma bardzo bujną wyobraźnię.

A co Wy o tym wszystkim myślicie?

15 komentarzy:

  1. Ojejku, aż mam ochotę pooglądać ten odcinek, a tak bardzo boli to, że go jeszcze u nas nie ma. :c

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaj, a może jak Luna się zatrzymała to jechał w jej kierunku samochód, Matteo to zauważył i chciał ją uratować? Tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi, post jest o tym że Luna będzie mieć wypadek a Matteo ją uratuje ;)

      Usuń
  3. no ciekawe ciekawe. Teraz to mi spokoju nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej prawdopodobna jest teoria z bloga Soy Luna 2 Polska dotyczącą spoileru, że Matteo uratuje Lunę kiedy ta ucieknie, bo dowie się że jest Sól Benson....
    Na sen mi to nie pasuje.
    Aczkolwiek Twoja teoria też jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to może być prawdą też tak slyszalam

      Usuń
  5. Super wpis!!nie moge sie doczekac, zaprazzam do mnie dopieroz zaczynam https://soylunafunblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo kiedy bedzie w Polsce 2 sezon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo ale finał pierwszego ma być 2 marca dopiero :/

      Usuń
  7. Jejku, teraz nie zasnę już bo całymi dniami będe nad tym rozmyślała

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście myślę, że będzie to Matteo, ponieważ tam było widać, że biegnie w jej stronę, aby ją odepchnąć, ale w sumie idk czy dobrze myślę. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisał że to Matteo krzyknie xd

      Usuń
    2. Ale Matteo nie zapchnął jej z ulicy tylko ją ominął xDDD

      Usuń
  9. Właśnie się dowiedziałam, że na 98% 2 sezon ma się zacząć 17 kwietnia :-P

    OdpowiedzUsuń