[ Na gorąco ] Lionel Ferro ft. Cande Molfese: Desde esta noche



Lionel Ferro ft. Cande Molfese: Desde esta noche - Nasi ulubieni aktorzy coraz częściej zaskakują nas swoimi nowymi coverami, które umieszczają w serwisie YouTube. Dzisiaj na kanale Lio pojawił się cover, który wykonał z Candelarią Molfese! Po szczegóły zapraszam do posta...




,,Desde esta noche' [ Od tamtej nocy] to piosenka wykonana przez Malume i Thalie - dwójkę dosyć popularnych wokalistów.



Około godziny 20 na kanał Lio wpłynął cover tej piosenki. Wraz z nim wystąpiła  Candelaria Molfese - odtwórczyni roli Ady w drugim sezonie serialu ,, Soy Luna". Cande prywatnie jest dziewczyną Ruggero Pasquarelli [ Matteo ]



Co sądzicie o wykonaniu tej dwójki? Podoba wam się teledysk?

5 komentarzy:

  1. Zaskoczyli mnie naprawdę :D
    A bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten duet! Ich wykonanie tek piosenki jest powalające, ich głosy idealnie do siebie pasują, a teledysk bardzo im się udał. Muszę przyznać, że jak zobaczyłam fragmenty tego teledysku na Snapie Lio to myślałam, że to występ z SOY Luny. Przez głowę mi nie przeszło, że jako normalne osoby nagrają taki cover. Co prawda myślałam, że szkoda byłoby rozdzielić Nico i Jim, ale nie sądziłam, że to będzie cover Cande i Lionela

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ich zesfatają Ruggerro zostaw Karol

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post o coverze! Bardzo mnie tym zaskoczyli. A mojej siostrze (która zakochała się w Lionelu, a ma 6 lat. Ona ma 6 lat,a Lionel ma 21 lat. Jaka to duża różnica!) się to nie spodobało.(Jak jej to pokazałam to krzyknęła tak głośno,że było ją słychać w całym domu ! (Ona tak zawsze ma)
    Pozdrawiam
    ~WikaSoyLuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post o coverze! Bardzo mnie tym zaskoczyli. A mojej siostrze (która zakochała się w Lionelu, a ma 6 lat. Ona ma 6 lat,a Lionel ma 21 lat. Jaka to duża różnica!) się to nie spodobało.(Jak jej to pokazałam to krzyknęła tak głośno,że było ją słychać w całym domu ! (Ona tak zawsze ma) )
    Pozdrawiam
    ~WikaSoyLuna

    OdpowiedzUsuń