[ Na gorąco ] Pasquale Di Nuzzo nowym członkiem obsady


Pasquale Di Nuzzo nowym członkiem obsady - Codziennie dowiadujemy się coraz to nowszych wiadomości na temat 2 sezonu serialu. Wczoraj dzięki filmikom i zdjęciom dowiedzieliśmy się, że do grona obsady dołączył kolejny włoch! Mowa tutaj oczywiście o Pasquale Di Nuzzo!



Pasquale Di Nuzzo to włoski aktor najbardziej znany z roli Stefano w filmie ,, Tini: Nowe życie Violetty", gdzie wystąpił u boku przyjaciół Ruggero Pasquarelli z serialu ,, Violetta" Martiny Stoessel, Jorge Blanco i Marcedes Lambre.

Wczoraj Pasquale zawitał na plan serialu. Lionel Ferro podzielił się z nami tą informacją dzięki InstaStores. Co więcej możemy zauważyć ,że postać Pasquale'a będzie mieć scenę z Ambar!

  

Myślę ,że postać Pasquale troszkę namiesza w serialu. Być może będzie to kuzyn Matteo? Jeśli rozmawia z Ambar może doprowadzić do konfliktu między nią a Simonem.

Kiedy pojawią się nowe zdjęcia i informacje post będzie aktualizowany!

A wy jak sądzicie? Kim będzie postać Pasquale?



7 komentarzy:

  1. Jestem rozdrażniona faktem że coraz więcej aktorów powiązanych z Violettą włacza się w SL.. Jak dla mnie to ogromna przesada.. może niech odrazu zaproszą Tini do serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim skromnym zdaniem aktorzy powinni się rozwijać. To ich praca i na tym zarabiają. Jeśli ktoś zaprosiły ciebie do serialu nie przyjęłabyś? Na pewno byś przyjęła bo wiążę się z tym więcej pieniędzy, na dodatek rozwijasz swoją pasję ;)

      Usuń
    2. Mi to nie przeszkadza, ale nie chodzi o to, że szkoda, że aktorzy występują, tylko chyba że producenci ich zatrudniają ☺

      Usuń
    3. Mi to nie przeszkadza, ale nie chodzi o to, że szkoda, że aktorzy występują, tylko chyba że producenci ich zatrudniają ☺

      Usuń
  2. To normalne, że mieszają te seriale. Muszą dodać jakieś nowe postacie bo byłoby nudno. Jedyne co mnie zastanawia to czy postać Pasquale będzie miała coś wspólnego z Matteo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się nad tym zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń