[ Przypomnienie ] Nowe odcinki już od dzisiaj!



Nowe odcinki już od dzisiaj! - Po pięcio - tygodniowej przerwie możemy nareszcie pocieszyć się nowymi odcinkami serialu w naszym kraju! II połowa pierwszego sezonu od dzisiaj zagościła u nas na dobre!





Dzisiejszym dniem rozpoczynamy pięcio - tygodniowy ciąg odcinków 41-60. Ostatnia już przerwa przed finałowymi odcinkami pierwszego sezonu rozpocznie się 22 grudnia, a zakończy 26 stycznia wraz z wyemitowaniem 61 odcinka, co oznacza, że finał sezonu w Polsce zobaczymy już 2 marca!



Będziecie oglądać nowe odcinki?

10 komentarzy:

  1. No na pewno obejrzę nowe odcinki dzisiaj już jeden odcinek obejrzałam
    To był 41 i według mnie był bardzo emocjonujący już nie mogę się doczekać jutrzejszego odcinka 42������������☺��

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały błąd ;) Luna w Polsce leci od poniedziałku do czwartku, więc wychodzi że 22 grudnia będzie finał odcinków 41-60. Natomiast finał będzie 2 marca, a nie 24 lutego, poza tym 24 to piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytaj posty przed opublikowaniem szmato jedna -,-

      Usuń
    2. No ostro, idiotka błędów nastrzelała a teraz co? Tylko nas wprowadza w błąd szmata jedna.

      Usuń
    3. Bardzo Przepraszam za błąd. Już go poprawiam :) Ale nie życzę sobie, aby mnie wyzywano! Jestem tylko człowiekiem i mi także zdarzają się błędy :)

      Usuń
    4. Nie no szanuję cię tylko chciałam zobaczyć reakcję bo większość bloggerów, to jak czytelnik znajdzie jedynie błąd a już robią wojnę -.- <3

      Usuń
  3. szmata to ty Animowano boli się żeby nie wiedział kto

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie emitowany odcinek 57 soy luna?

    OdpowiedzUsuń