[ Na gorąco ] PŁYTA Z 2 SEZONU!


PŁYTA Z 2 SEZONU! - Na nowe wieści ze świata Luny nie musieliśmy długo czekać. Chociaż do premiery nowego sezonu w Ameryce Łacińskiej mamy ponad miesiąc dzisiaj dowiedzieliśmy się ,że już wkrótce będziemy mogli posłuchać aż 25 nowych piosenek!







Nie przesłyszeliście się! Na płycie znajduje się 25 piosenek! Taką bombą zaskoczyli nas dzisiaj producenci. Niestety nie znamy dokładnej daty jej premiery. Jednak to nie wszystko! Są już dostępne kilku sekundowe urywki wszystkich piosenek, dzięki czemu możemy przypuszczać kto je śpiewa!

1. Siempre juntos ( Zawsze razem ) -  Obsada z głównym głosem Karol Sevilla


2. Alzo mi bandera ( Unoszę flagę ) - Michael Ronda, Gaston Vietto, Lionel Ferro


3.  La vida es un sueno ( Życie jest snem ) - Karol Sevilla
Jest to również tytuł płyty


4.  Fush. !Te vas ( Fush Idziesz ) - Valentina Zenere, Katja Martinez, Malena Ratner


5. Como me ves? ( Jak mnie widzisz ) - Valentina Zenere


6. Mitad y mitad ( Poł na pół ) - Agustin Bernasconi, Carolina Kopelioff


7.  Valiente ( Odważna ) - Obsada


8.  Honey Funny ( Kochanie, śmieszny ) - Chiara Paravicini, Ana Jara, Jorge Lopez


9. Linda ( Piękna ) - Michael Ronda, Gaston Vietto, Lionel Ferro


10.  Cuenta conmigo ( Na mnie licz ) - Obsada



11.  Vives en mi ( Żyjesz we mnie ) - Karol Sevilla, Ruggero Pasquarelli


12.  I've got a Felling ( Mam uczucie ) - Obsada





13.  Princesa ( Księżniczka ) - Ruggero Pasquarelli


14.  Footloose ( Na skrępowanym niczym ) - Obsada


Jest coverem jak również finałową piosenką sezonu:


15.  Solo para ti ( Tylko dla ciebie ) - Karol Sevilla


16.  Catch me if you can ( Złap mnie jeśli potrafisz ) - Valentina Zenere


17. Pienso ( Myślę ) - Michael Ronda, Gaston Vietto, Lionel Ferro


18.  Andaremos ( Będziemy chodzić ) - Karol Sevilla, Michael Ronda


19. Alla Voy ( Oto idę ) - Ruggero Pasquarelli


20. No te pido mucho ( Nie pytam o wiele ) - Karol Sevilla


21. Stranger ( Nieznajomy ) - Ruggero Pasquarelli


22. Aqui estoy ( Jestem tutaj ) - Ruggero Pasquarelli, Agustin Bernasconi


23. Yes, I do ( Tak, chcę ) - Chiara Parravicini

Jest to cover z serialu ,, Collage 11"


24.  Yo quisiera ( Chciałbym ) - Michael Ronda


25. Siempre juntos ( Zawsze razem ) - Obsada


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wiem jak wy, ale ja jestem zachwycona. Nie dość, że piosenek jest aż tyle to są one dwujęzycznę! Nie mogę się doczekać aż usłyszę je w całości!


A wam podobają się urywki? Która najbardziej?

1 komentarz: