[ #SoyLuna2 ] Linda


Linda - Niecały tydzień temu kanał DisneyChannelLAVEVO wypuścił całą piosenkę ,, Siempre juntos", która promuje 2 sezon serialu. Wczoraj spotkaliśmy się z miłym zaskoczeniem, bo pojawił się kolejny teledysk, a wraz z nim nowa piosenka zespołu Simona, Pedro i Nico! Zapraszam do jej opracowania....




Tym razem piosenka jest skierowana do konkretnej osoby. Większość partii śpiewa Lionel - serialowy Nico, więc można stwierdzić, że słowa są o Jim. Nie zapominajmy, że RollerBand zmieni nazwę prawdopodobnie po podpisaniu kontraktu z Santi Owenem ( Samuel Nascimento ) na PowerBand.


Tekst:

1. Sí, me gustas
Y no te imaginas cuánto, cuánto
Sí, me gustas
Si supieras desde cuándo y cuándo

Eres especial
Eres el paraíso
Te veo pasar
Y me paralizo

Tu sonrisa brilla y me hace soñar
Y me hipnotiza

Ref.Linda
No puedes ser más linda
Solo dime que sí
No me digas que no

Linda
¿Quién puede ser más linda?
Dame tu corazón
Dame todo tu amor

Dame amor, sólo amor

2. Sí, me gustas
Y no te imaginas cuánto, cuánto
Sí, me gustas
Si supieras desde cuándo y cuándo

Has quedado en mí
Desde aquel instante
Solos tú y yo
Lo único importante

Es aquello que yo veo en ti

Ref.Linda
No puedes ser más linda
Solo dime que sí
No me digas que no

Linda
¿Quién puede ser más linda?
Dame tu corazón
Dame todo tu amor

Dame amor, sólo amor

3. Eres todo lo que siempre soñé
Eres linda
Nadie es como tú

Eres todo aquello que yo
Siempre busque
Eres linda
La más linda, amor

Linda, linda

Ref. Eres linda
¿Quién puede ser más linda?
Dame tu corazón
Dame todo tu amor

Dame amor, sólo amor

Sí, me gustas
Y no te imaginas cuánto, cuánto

Tłumaczenie:
( Tłumaczenie wykonała Dodo Official na potrzeby bloga ,, Jestem Luna Polska" Kopiowanie bez zgody autorki jest zabronione! )

1. Tak, podobasz mi się
I nie wyobrażasz sobie jak bardzo
Tak, podobasz mi się
Gdybyś wiedziała jak długo i kiedy

Jesteś wyjątkowa
Jesteś rajem
Gdy widzę jak przechodzisz jestem zahipnotyzonawy
Twój uśmiech błyszczy i sprawia, że śnię
Jestem zahipnotyzowany

Ref. Piękna
Nie możesz być piękniejsza
Tylko powiedz mi, że tak
Nie mów, że nie
Piękna
Kto może być piękniejszy?
Daj mi swoje serce
Daj mi całą twoją miłość

Daj mi swoją miłość, tylko miłość

2. Tak, podobasz mi się
I nie wyobrażasz sobie jak mocno
Tak, podobasz mi się
Gdybyś wiedziała jak długo i kiedy
 
Jesteś wewnątrz mnie
Od tej chwili
Tylko ty i ja
To się dla nas liczy
To wszystko widzę w tobie
Ref....
3. Jesteś wszystkim o czym zawsze marzyłem
Jesteś piękna
Nikt nie jest taki jak ty
Jesteś wszystkim co mam
Zawsze szukałem
Jesteś piękna
Najpiękniejsza, kochanie

Piękna, piękna

Ref. Jesteś piękna.....

Tak, podobasz mi się
I nie wyobrażasz sobie jak bardzo

------------------------------------------------------------------------------

Piosenka jest przesłodka. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście została ona napisana dla Jim.

A wy co o niej sądzicie?

1 komentarz:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ezGUtHuD5NY
    Urywki całej płyty z 2 sezonu! ♥
    Jakoś bardzo słaba, ale to zawsze coś **

    OdpowiedzUsuń