[ SoyLunaEnConcierto ] Lionel rezygnuje z trasy!


Lionel rezygnuje z trasy! - Już 24 marca obsada rozpocznie swoją pierwszą trasę koncertową. Od koncertów w Argentynie po te w Europie! Wczoraj jednak spotkaliśmy się z bardzo smutną wiadomością. Lionel Ferro nie wystąpi z obsadą!





Mimo, że widnieje na zdjęciach promujących ,serialowy Nico ogłosił wczoraj na swoim twitterze, iż z powodów osobistych musi zrezygnować z udziału w trasie:


Muszę wam ogłosić, że z powodów osobistych nie będzie mnie na koncercie Soy Luny. Zapraszam was, nie możecie przegapić tego show, bo będzie niesamowite!

Za chwilkę opublikował tweeta, w którym życzył szczęścia swoim przyjaciołom z planu:


Życzę dużo szczęścia moim przyjaciołom, jestem pewien, że przełamie się i dołączę do drugiej części trasy. Uwielbiam was wszystkich <3 font="">

Na odpowiedź ze strony członków obsady nie musieliśmy długo czekać:


Najlepszy przyjacielu będę za tobą bardzo tęsknić na koncertach, ale cieszę się, że jestem z tobą w Soy Luna 2! I jeśli będzie kolejna trasa, będziemy razem!

Odpowiedź Lio:


Będziesz osobą, która najbardziej błyszczy na scenie. Dobrze ci życzę. Bardzo cię kocham i mam nadzieję towarzyszyć ci w drugiej części trasy.


Przyjacielu, nie ukrywam ,że będzie mi ciebie bardzo brakowało na scenie. Ale dobrze będzie wiedzieć, że czujesz się dobrze, zdrowo i silnie. Kocham cię!

Odpowiedź:

Bracie, bardzo cię podziwiam i wrócę, abyśmy mogli podzielić się sceną, obiecuję! Przełamie się, kocham cię!


W życiu ważne są nasze wybory i ty wykazałeś się dużą odwagą podejmując je! Będziemy tęsknić super blondynku! Powodzenia!


Przyjacielu, Ty nigdy nie odejdziesz bez słowa pouczenia. te rzeczy nigdy się nie zmienią. Kocham cię i dziękuję za dobrą motywację.

Po szybkim odezwie od fanów Lio uspokoił nas, że nic się nie dzieje z jego zdrowiem:

Nic mi nie jest! To tylko problemy osobiste, mam nadzieję, że to zrozumiecie i uszanujecie moją prywatność! Kocham was!




Jestem bardzo zaniepokojona tak nagłą dezycją Lio, mimo tego, że zapewnia nas o swoim dobrym stanie zdrowia. Nie miej jednak powinniśmy to uszanować i go wspierać, aby wrócił do drugiej części trasy! 

A wy co o tym sądzicie?


1 komentarz:

  1. Nie, nie, nie! Bez serialowego Nico to już nie będzie to samo, może i nie należy do pierwszoplanowych bohaterów telenoweli, jednak dużo znaczy dla m.in. dziewczyn, które kibicowały jemu i serialowej Jim w związku. Mówi się: trudno, jednak i tak życzę Lionelowi wszystkiego dobrego.

    Zapraszam również na mój blog, dla dziewczyn: www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń