[Opracowanie] Solo Para Ti



Solo Para Ti (Wszystko dla mnie) - to utwór pochodzący z płyty "La Vida Es Un Sueno" i na płycie znajduje się na CD2. Piosenka śpiewana jest, przez główną bohaterkę serialu - Lunę - Karol Sevilla. Utwór opowiada o pięknej miłości i pewności, że ta prawdziwa miłość istnieje. Zapraszam do przesłuchania utworu i zapoznania się z jego tłumaczeniem.

TEKST

Esto de verdad 
Lo puedo sentir 
Llegaste a mí 
Y todo cambió 

Y ahora por fin 
Se lo que es amar 
Mi destino es así 
A tu lado volar 

Tu mirada 
Me estremece el alma 
Eres para mí 

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue mas fuerte 

Mi felicidad llego junto a ti 
Y mi corazón, ya es pura emoción 
La luz que me das 
Puede iluminar 
El camino de a dos 
Empezamos a andar 

Son tus ojos 
La luz de mi cielo 
Solo para mí

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue más fuerte 

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue mas fuerte 

Un verdadero, verdadero, verdadero amor 
Es para siempre 
Es de los dos 
Sin tiempo ni razón 

Un verdadero, verdadero, verdadero amor 
Es mi destino 
Es de verdad 
Toda mi inspiración 

Verdadero amor 
Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Si es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración



TŁUMACZENIE

To naprawdę
mogę czuć.

Przyszedłeś do mnie
i wszystko się zmieniło.
A teraz wreszcie
wiem jak to jest kochać.

Moje przeznaczenie jest
obok twojego boku, mogę latać.

Na twój widok,
drży dusza ma.
Jesteś dla mnie

Prawdziwą miłością,
taką prosto z serca,
która zarówno
będzie trwała wiecznie.

Nie ma czasu, nie ma powodu.
Jesteś moją inspiracją,
ponieważ los był silniejszy.

Moje szczęście przyszło z tobą.
I moje serce, to czyste emocje.

Dajesz mi światło,
i można podświetlić
ścieżkę dwóch osób.

My rozpoczniemy ten spacer.
Są twoje oczy,
światło w moim niebie
tylko dla mnie.

Prawdziwą miłością,
taką prosto z serca,
która zarówno
będzie trwała wiecznie.

Nie ma czasu, nie ma powodu.
Jesteś moją inspiracją,
ponieważ los był silniejszy.

Prawdziwą miłością,
taką prosto z serca,
która zarówno
będzie trwała wiecznie.

Nie ma czasu, nie ma powodu.
Jesteś moją inspiracją,
ponieważ los był silniejszy.

Prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa miłość
jest wieczna.
Ma tylko nas dwoje,
nie czas i nie przyczynę.

Prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa miłość
to jest moje przeznaczenie.
Prawdą jest,
że jesteś całą moją inspiracją.

Prawdziwa miłość,
prawdziwa miłość,
wypływa prosto z serca.

Jeśli dwoje to czują
to trwa wiecznie.

Nie ma czasu, ani nie ma powodu.
Jesteś moją inspiracją.

Tłumaczenie wykonała blogger Domi na potrzeby bloga jestem-luna-polska.blogspot.com. Kopiowanie surowo zabronione!


Piosenka "Solo Para Ti opisuje uczucie Luny, które czuje do pewnego chłopaka, możemy domyśleć się, że chodzi tutaj o Matteo, z którym łączą ją piękne uczucia. Nie możemy wykluczyć, że uczucia dziewczyny się zmienią i ta postanowi wybrać swojego przyjaciela - Simona. Jedno jest pewne, dla jednego z tych mężczyzn Luna śpiewa właśnie tą piosenkę. A może pojawi się ktoś nowy? Niestety aby się przekonać, będziemy musieli jeszcze poczekać.

Komu podoba się piosenka? Jakie opracowanie chcielibyście poczytać?

3 komentarze:

  1. NAJLEPIEJ ZAJEBAĆ KOMUŚ TŁUMACZENIE, INTELIGENTNIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ogólnie to nie odpowiadam na tak durne komentarze, no ale cóż. Nie rozumiem o Ci chodzi. Rozumiem, że jeśli ktoś dodał tłumaczenie to od razu od kogoś? Chyba o to Ci chodzi.Zacznijmy od początku, nie znam cię i nawet nie mam pojęcia co robisz. Zresztą nawet mnie to nie obchodzi. Nie mam Ci się z czego tłumaczyć, ale znaj moją dobrą wolę. Wiesz co nie sądzę, żeby to było twoje tłumaczenie, gdyż post napisany był w sobotę, a zaplanowany na wczoraj. Więc gdybym go dodała wcześniej, to ja mogłabym Cie posądzić o kopiowanie? Przemyśl swoje słowa, bo po prostu, żal mi takich osób w sieci. Zawsze pracowałam na swój sukces i to co osiągnęłam to tylko przez swoją długoletnią pracę. Także pozdrawiam i zapraszam na kolejne opracowania piosenek :)

      Usuń
  2. Nie ,ze się czepiam ,ale tytuł to : tylko dla ciebie lub dla ciebie ,jak kto woli ,solo : tylko ,todo : wszystko ,ti : ciebie ,ty ,a mi : mój ,mnie

    OdpowiedzUsuń