[Tłumaczenie] Wszystko co musisz wiedzieć o Ruggero!

 

Disney Channel Latinoamerica cały czas rozpieszcza swoich fanów coraz to nowszymi, mini-seriami o aktorach Soy Luny. Tutoriale, ,,Kto to powiedział?'', ,,Kto jest kim'' i wiele innych. Tym razem załoga Disneya udostępnia krótkie, bo dwuminutowe wywiady z obsadą. Dziś zajmiemy się filmikiem ¡Todo lo que quieres saber sobre Ruggero!, czyli tak jak w tytule posta Wszystko co musisz wiedzieć o Ruggero!


Dziennikarka : Cześć Ruggero, jak się masz? Dobrze?

Ruggero : Jak miło cię widzieć, tak, czuję się bardzo dobrze, a ty jak się masz?

Dziennikarka : Bardzo dobrze, jesteś gotów na parę pytań od Disney Planet?

Ruggero : Zawsze, jestem gotowy! Dalej, zacznijmy.

Dziennikarka : Perfekcyjnie. Z jakim typem muzyki lubisz zaczynać dzień?

Ruggero : Lubię zaczynań z Bruno Marsem, to jeden z moich ulubionych piosenkarzy, jest numerem jeden. 

Dziennikarka : Co lubisz najbardziej w swojej postaci z Soy Luny?

Ruggero : Co lubię najbardziej, jego ubrania. Są nieprawdopodobne, i tak naprawdę mój look jest bardzo podobny.

Dziennikarka : Możesz zaśpiewać jedną piosenkę z nowego sezonu?

Ruggero : Zaśpiewam Alla Voy, to jest piosenka którą napisał Ruggero, dla Matteo i mu pożyczył. Podoba Ci się?

Dziennikarka : Tak, bardzo. Jeśli mógłbyś dać radę Matteo, taką poważną?

Ruggero : Walczyć o miłość Luny.

Dziennikarka : Bardzo dobrze! Jak długo to trwa, zaproszenie na randkę?

Ruggero : Czterdzieści pięć minut, jeden raz, to długo zajmuje.

Dziennikarka : Więcej niż mi! Jaki był jeden niesamowity moment podczas wizyty w parku Disneya? 

Ruggero : Moment najbardziej niesamowity, mnie się bardzo podobało kiedy weszliśmy na scenę z Karol przez drzwi parku i wszyscy (krzyczeli), na scenie naprawdę były niesamowite emocje.

Dziennikarka : Jakie przygody będzie miał Matteo w nowym sezonie?

Ruggero : Matteo będzie dużo walczył ze swoim ojcem, który chce żeby wyjechał do Oxfordu na studia i zrobił karierę, ale ostatecznie powie ''Tato. Ja chcę śpiewać. Ja chcę być z Luną'', a następnie, trochę nie mogę powiedzieć co się stanie.

Dziennikarka : Dobrze, wielkie dzięki Ruggero!

Ruggero : Wielkie dzięki dla was, kocham was bardzo, i a, wiesz? Jeszcze jedna rzecz, możesz zrobić mi zdjęcie?

Dziennikarka : Tak, jasne. Jeden, dwa, trzy!

Ruggero : Wielkie dzięki, to była przyjemność, wysyłam uściski!

Dziennikarka : Do widzenia!



Podobał Wam się wywiad? 
Dowiedzieliście się czegoś ciekawego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz