[ Na gorąco ] Ruggero i ,, Alla voy"


Ruggero i ,, Alla voy" - Bez wątpienia nasz ukochany włoch ma za sobą świetlaną przyszłość. Nie dość, że Ruggero Pasquarelli wyśmienicie odgrywa rolę króla toru - Matteo Balsano, gra na instrumentach, wydaje książkę, to dosyć niedawno dowiedzieliśmy się również, że napisał on swoją własną piosenkę, i to nie byle jaką, bo została ona wzięta do 2 sezonu serialu ,, Soy Luna"






O autorskiej piosence Rugge dowiedzieliśmy się kilka miesięcy temu, kiedy zaczęto nagrywać 2 sezon serialu. Chłopak sam poinformował na swoim FanPage'u na Facebooku. Pisaliśmy o tym tutaj KLIK 

Wczoraj włoch poinformował nas, że będzie to bardzo szczególny dzień:



Jutro będzie jeden z najważniejszych dni w moim życiu! Jestem szczęśliwy!


Następnie umieścił twita z tytułem piosenki:



Oto idę!


Kilka godzin temu chłopak poinformował nas, że dzisiaj nagrywa występ z tą piosenką:



Jak już wiecie napisałem piosenkę do #SoyLuna2, która nazywa się ,,Alla voy" , a dzisiaj będę nagrywać mój występ.




Jestem bardzo, bardzo, bardzo podekscytowany! Mówię poważnie!


Jak widzimy z powyższych twitów dzisiaj nagrywany jest występ Rugge do serialu z jego autorską piosenką! Kto by się tym nie cieszył? Nie wiem jak wy, ale ja jestem bardzo jej ciekawa. Już nie mogę się doczekać aż ją usłyszę :-)

Wypadałoby pogratulować naszemu idolowi, prawda? Poniżej moje przykładowe twity:



Gratulacje Rugge! Polska jest z ciebie bardzo dumna! Nie możemy się doczekać aż usłyszymy ,, Alla voy"



Z pewnością ,, Alla voy" wzruszy nasze serca! Polska cię kocha, Rugge! #AllaVoy


Cieszycie się z piosenki? Jak waszym zdaniem zostanie ona wpleciona w serial?






2 komentarze: