[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 41- 45

http://www.tvnovelas.us/wp-content/uploads/2016/07/Soy-Luna-Capitulo-45-777x437.jpg

Mejores Escenas - Czyli 'najlepsze scenki'. Już dzisiaj specjalnie dla Was tłumaczenie najlepszych momentów z najnowszych odcinków serialu 'Soy Luna'. Już dzisiaj wieczorem kolejna dawka emocji przy nowych odcinkach, a ja mam dla Was jeszcze tłumaczenia najlepszych momentów w odcinkach 41 - 45. Miłego czytania!


Luna i Matteo rozmawiają o pocałunku - Capitulo 41


Luna: Matteo, dlaczego to zrobiłeś?
Matteo: Mówisz o zdjęciach?
Luna: Dobrze wiesz, że mówię o pocałunku.
Matteo: Zrobiłem to, żebyśmy wygrali konkurs. To była część chorografii. Co sobie wyobrażałaś o tym pocałunku?
Luna: Co? Wiesz dokładnie co było częścią chorografii?
Matteo: Wierz mi, myślę, że brakowało nam po prostu finału.
Luna: Jasne, gratulacje. Król Paw zrobił spektakularne zakończenie finału. I następnym razem pamiętaj, że jesteś na wrotkowisku!
Matteo: Aj przepraszam kelnereczko, mam nadzieję, że pocałunek spodobał się jury.
Luna: Oczywiście, że nie. Wiem jasno, co czuję i to jasne, że nic nie czuję.
Matteo: Ja też, bardzo jasne.

Simon jest zazdrosny o Matteo - Capitulo 41


Matteo: Wreszcie się pojawiłeś? Gdzie się chowałeś?
Simon: Dlaczego pocałowałeś Lunę?
Matteo: Myślę, że to był najlepszy finał dla tej chorografii. Publiczności się podobało i sądzę, że jej też.
Simon: Albo po prostu nie masz innego sposobu na to, żeby ją poderwać. Wrotkowisko, Matteo? Tam gdzie widział was cały świat. Nie mogłeś wziąć innego miejsca? Jesteś tchórzem.
Matteo: Co się stało nadal chcesz ze mną walczyć? Nie moja wina, że ciebie nie było.
Tamara: Wszystko dobrze z Wami?
Matteo: Tak wszystko idealnie.
Tamara: Simon?
Simon: Tak, wszystko okej.
Tamara: Jutro rano wracamy do Rollera. To było świetne doświadczenie dla nas, nie rujnujcie tego. Dacie rade?
Matteo: Uuu.. przepraszam

Ambar chce dokuczyć Matteo - Capitulo 41


Matteo: Możemy porozmawiać?
Ambar: Rozmawiać? Teraz? Nie, już na to za późno.
Matteo: Byliśmy razem długo, dlatego chcę, żeby pewne sprawy były między nami dobrze.
Ambar: Są dobre Matteo, czas minął. Jeśli chcesz, żebyśmy znowu byli razem, myślę że..
Matteo: Nie, nie, nie. Nie chcę żebyś była na mnie zła. 
Ambar: Jest doskonale.
Matteo: Okej, chcę zapytać jeszcze o jedną rzecz. Myślę, że nie powinniśmy dalej jeździć wspólnie na wrotkach, żebyśmy się w to nie mieszali..
Ambar: Nie, bądź spokojny, nic nie będziemy mieszać. Nie jesteśmy już razem, ale myślę, że osoba która może sobie coś pomyśleć to nie ja..
Matteo: O kim mówisz?
Ambar: To najbardziej inteligentna osoba jaką znam, ale nie wie ile to jest 2+2. Nie zdajesz sobie sprawy, że Luna jest zakochana w Simonie?

Matteo i Luna rozmawiają - Capitulo 42




Matteo: Kelnereczko, śledzisz mnie?
Luna: Oh, czego chcesz?
Matteo: Nie złość się, to przeznaczenie.
Luna: Tak, wiesz co mi mówi. Idź tutaj, spotkasz tam chłopaka, który zawsze sprowadza na ciebie kłopoty. I wiesz co, ciebie tutaj spotykam. Wiesz co, poczekaj.. Przeznaczenie mi mówi, żebym skoczyła po napój..
Matteo: Ujj.. twój napój. Chcesz?
Luna: Nie. Nie, potrzebuję nic od ciebie. Nic od nikogo nie potrzebuję, w końcu jestem kelnereczką.
Matteo: A ja jestem dżentelmenem i źle się będę z tym czuł.
Luna: Ajj.. Nie wiem czemu uważasz się za dżentelmena.
Matteo: Chodzi ci o to co wydarzyło się na konkursie?
Luna: Tak, to wszystko przez twój niespodziewany finał chorografii.. był okropny, wcale mi się nie podobał.
Matteo: Wcale nie.. Oj uważaj..
Luna: Co robisz? To też nasze przeznaczenie?
Matteo: Nie, i nie musisz być zawsze taka.
Luna: Chyba nie będę mogła ci pomóc. Wiesz co Matteo, myślę, że naoglądałeś się za dużo filmów o księżniczkach.
Matteo: Nie, nie interesują mnie filmy o księżniczkach. Bardziej podoba mi się to co się dzieje naprawdę i to co jest interesujące..
Luna: Mhmm.. tak jak twoje chorografie.. Naprawdę są niesamowite.. Przykro, że nie potrafisz o nich uprzedzić..

Nina śpiewa Valiente - Capitulo 43


Nina: Życie zawsze się toczyło, a ty byłaś zdecydowana szukać światła we wszystkim zmieniać świat na swój sposób.
Luna: Brawo, jak ładnie śpiewałaś. Uuu.. jeszcze raz, jeszcze raz..
Nina: Nie mów głupot, nie mogłaś powiedzieć, że jedziesz za mną?
Luna: Mogłam, ale myślisz, że przegapiłabym moment jak śpiewasz. Nigdy! Dlaczego nie mówiłaś, że śpiewasz tak ładnie?
Nina: Dlaczego nie powiedziałaś gdzie jesteś? Szukałam cię.. byłam wszędzie w Jam&Roller też.
Luna: Lepiej odpowiedz na moje pytanie. Dlaczego nie mówiłaś, że śpiewasz. Wiesz, że śpiewasz bardzo ładnie.
Nina: Nie.
Luna: Wiesz, że wpadł mi do głowy świetny pomysł?
Nina: Uważaj.
Luna:  Zaśpiewasz na Open.
Nina: Cooo? Przecież wiesz, że nie dam rady.
Luna: Znam cię, i wiem jak śpiewasz, lepiej niż wiele osób.
Nina: Chyba tylko ty tak uważasz. Mówisz tak, bo jesteś moją przyjaciółką.
Luna: Nie mowie tak bo nią jesteś, tylko taka jest prawda.. Jeśli zaśpiewasz na Open, zobaczysz, że miałam racje.
Nina: Nie, nigdy nie przyznam ci racji, bo nie wystąpię.
Luna: Okej, zaśpiewaj mi coś jeszcze.. Dobra, skoro nie chcesz śpiewać to przynajmniej przyznaj mi rację, że ładnie śpiewasz. Jestem twoją najlepszą i przyjaciółką i mi możesz powiedzieć.. Ojj Nina, nie tak szybko.

Matteo i Simon śpiewają 'Profugos' - Capitulo 43


Matteo: Czemu nie zaśpiewamy 'Profugos'?

Jesteśmy dwójką wspólników, przynajmniej wiem, że uciekam, bo cię kocham.
Potrzebuję odpoczynku, chcę czuć się przebudzonym.
Jesteśmy skazani na złudzenie

Luna: Świetnie, podoba mi się ta piosenka, jest świetna.
Simon: Dobra, mi też psuję, ale ja zmienił był trochę koniec, jak dla mnie powinno być mniej więcej tak:

Chcę czuć się przebudzonym , jesteśmy skazani na złudzenie.

Matteo: Nie muszę uczęszczać na lekcje muzyki, okej?
Simon: Przepraszam, zapomniałem, że jesteś gwiazdą pop Matteo.
Matteo: Jasne jesteś w zespole i myślisz, że wiesz wszystko lepiej.
Luna: Chłopaki, naprawdę zamierzacie się znowu kłócić? Nie możemy dojść do porozumienia? Jesteśmy tutaj bo kochamy taniec i muzykę, tak?
Matteo: Tak.
Luna: W takim razie najlepiej będzie jak przestaniemy rozmawiać.
Matteo: Tak, przestaniemy rozmawiać, ale wyobraź sobie, że Simon nie może dowiedzieć się o naszej tajemnicy.
Simon: Okej, te gierki mnie nie bawią. Więc jeśli chcecie możecie występować razem, we dwójkę lepiej się pokażecie, ja nie chcę się wtrącać.
Luna: Simon zaczekaj!

Gaston nie chce mieć dziewczyny! - Capitulo 44


Matteo: Co ty tutaj robisz? Nie byłeś z dziewczyną?
Gaston: Tak, ale wyszła.. było dziwnie.
Matteo:  Nic nie musisz mówić, dziewczyna, która wychodzi nie jest tą.
Gaston: Nie, wszystko było dobrze, rozmawialiśmy i było bardzo dobrze, ale nie mogę się z nią dogadać. Moje myśli jakby były na innej planecie. Ale wiem co mi jest?
Matteo: Coo?
Gaston: Nie mogę przestać myśleć o Felicity.
Matteo: Oooo.. Felicity ci siedzi w głowie.
Gaston: Dokładnie.
Matteo: Nie możesz przestać myśleć o dziewczynie, której nigdy nie widziałeś.
Gaston:Nic nie mogę z tym zrobić, nie mogę, nie mogę przestać o niej myśleć.
Matteo: Przyjacielu, Felicity jest iluzją, Felicity jest jak ex, (...) niczym, ale podoba ci się wyobrażenie o niej. I może być jaka tylko chcesz. Wiesz co, musisz zapomnieć o tej dziewczynie i pomyśleć o dziewczynie, którą znasz naprawdę.
Gaston: Ja nie umiem tak funkcjonować, nie chce szukać żadnej innej, jedyne o czym myślę jest ona. Felicity. Nie jestem jedyny, który musi o kimś zapomnieć?
Matteo: Rozmawiałem z Ambar i to skończone.
Gaston: A z Luną?
Matteo: Z Luną..
Ramiro: Cześć towarzyszu, wszystko dobrze? Jesteś gotowy na naszą ostatnią próbę przed Open?
Gaston: Uuu.. dobrze, że mi przypomniałeś. Całkowicie o niej zapomniałem.
Ramiro: Jak to? Nie dasz rady na niej być?
Gaston: Nie, nie, nie będę, będę.
Ramiro: Możesz być o wszystko spokojny. Wszystko już jest przygotowane, a nasza ostatni próba powali wszystkich. Myślałem jeszcze o nowych ruchach, idę ją dopracować chorografię. Cześć.
Gaston: Zaraz wracam.
Matteo: Okej.
Gaston: Przepraszam, że ci przeszkadzam, mogę zadać ci jedno pytanie?
Jazmin: Moment, odpowiedź brzmi tak. Potrzebujesz pomocy co do fryzury?
Gaston: Nie, nie, nie moja fryzura jest dobra. Potrzebuję pomocy co do powiedzenia, ty jesteś wolna i potrzebuję opinii takiej dziewczyny, która nie będzie jednostronna.
Jazmin: Upps.. ja nie jestem. Nie martw się z twoim doświadczeniem dasz sobie radę.

Nina ratuje Gastona - Capitulo 45


Nina: Przepraszam.. Gaston! To prawda, że umówisz się z dziewczyną, która pierwsza dotrze do twojej szatni?
Gaston: Tak , jasne! Pierwsza, która tam dotrze pójdzie ze mną na randkę. Dziękuję Nina. Uratowałaś mnie. Muszę ochłonąć, bo mam już dość bycia popularnym wśród dziewczyn.
Nina: Nie? A może chciałbyś z kimś wyjść?
Gaston: Chciałbym wyjść tylko z jedną osobą, a te zaproszenia nie są prawdziwe..
Nina: Tak, z taką, którą masz blisko siebie..
Gaston: Dobrze, ja lecę, zanim uświadomią sobie, że mnie nie ma.. dzięki..


Wcześniejsze tłumaczenia scen: Capitulo 41 | Capitulo 42| Capitulo 43 | Capitulo 44 | Capitulo 45

Tłumaczenie zostało wykonane z myślą dla tych osób, które przez ten cały tydzień mnie wspierały i motywowały do dalszej pracy. Dziękuję za każde miłe słowo, mam nadzieję, że Was nie zawiodę, a Wy będziecie mogli cieszyć się kolejną dawką nowych tłumaczeń każdego dnia. Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten blog a wszystkie te tłumaczenia są naprawdę pomocne w oglądaniu serialu. Jesteś świetna. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tłumaczenia i mam nadzieję że będą pojawiały się dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tłumaczenia, czekamy każdego dnia na dalsze....

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Cię !!!!!!! genialne tłumaczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak kochana to wielkie<3333Jesteś wielka,kochana i nie samowita<33333te tłumaczonka ą świetne<3333Dzięki:)*****)Dzięki za Twoją pracę i poświęcenie<33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te wasze tłumaczenia, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka chciałam zapytać czy dodasz dzisiaj tłumaczenia z 46 odcinka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tylko ja czekam aż Luna dowie się o zakładzie? Wiecie może w którym to mniej więcej będzie odcinku?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za tłumaczenia, są bardzo pomocne!
    Ps. Jeśli mogłabym mieć maleńką prośbę,to fajnie by było gdyby od czasu do czasu pojawiły się tłumaczenia z jim i nico.

    OdpowiedzUsuń